regal, regalet…JA SOM AQUÍ DE NOU!!!

Ja som aquí de nou! s’han acabat els exàmens i aviat tindrem vacances laborals!!! què significa això??? temps, temps i més temps…PER CREAR!!! de moment us deixo una cucada que em van regalar pel meu cumple les meves súper amigues i encara no havia pogut presumir d’ell: un mega bolso de feltre…és preciós! em vaig quedar sense paraules…però van donar en el clau! GRÀCIES NOIETES!

Hemos vuelto! se acabaron los exámenes y pronto tendremos vacaciones laborales! y eso significa…tiempo, tiempo y más tiempo para…CREAR!!! de momento os dejo con una cucada que me regalaron por mi cumple mis súperamigas: un bolso de fieltro del cual aún no había presumido por aquí…es precioso! me quedé sin palabras…pero dieron en el clavo! GRACIAS NOIETES!

Anuncis

Deixa un comentari

