Premis, premis! (2a part)

Doncs continuem!

les condicions al rebre els premis que ens va concedir l’Eva de Detalls i detallets eran que per cada premi havies d’escriure 11 coses sobre tu mateixa i concedir-lo a 11 blogs fent-lis 11 preguntes…si m’ho permeteu faré un maxambrat o un 2×1 amb algun afegit…

11 coses sobre mi:

1. M’agrada qualsevol tipus de manualitat amb qualsevol tipus de material, des de fer un dibuix amb plastidecors a tapar un forat amb massilla, fer un pènjador amb un palet,…

2. La meva gran frustració és el ganxet, qualsevol dia m’hi poso però ho veig tan difícil!

3. M’encanten els súpertacons, tot i que per practicitat no en porto normalment.

4. M’enrecordo de les carolinades cada cop que sona el despertador pels matins…

5. M’encandilo saltant de blog en blog i gaudint de totes les creacions artesanals que descobreixo

6. Tinc l’ordinador de casa espatllat, així que no actualitzo ni penjo tantes fotos com voldria (espero en breu solucionar-ho!)

7. Color preferit vermell

8. Les carolinades són una forma més d’expressar-me

9. Dintre dels meu desordre tinc un ordre

10. La xocolata és una de les meves perdicions…

11. (Sort que he arribat al punt onze perque se m’acabaven les idees!) Sagitari del 78!

Ara ve quan tinc que nominar i premiar 11 blogs…peo crec que hi haurà una tercera entrada de premis…quina feinada!

Molt bon cap de setmana a tothom…en breu els premiats!

 

 

 

One thought on “Premis, premis! (2a part)

  1. Jajajaja, em sembla que a totes ens passa el mateix… una entrada de bloc és fácil, lo dels premis no tant, contestar, pensar que preguntaràs , a qui condediràs els premis….uffffffffffff una feinada, però genial!!! enhorabona!!!!

Deixa un comentari

